Ha nem hallottál még a Praëm épít?m?helyr?l, ne csodálkozz. A Párizsi Motorszalonon mutatkoztak be a napokban Ć15 SP3 névre keresztelt els? alkotásukkal, melynek megálmodói Sylvain Berneron korábbi BMW dizájner és testvére, a repül?gép szerel? Florent.
Csodálatos, nem?
Az éles szemek bizonyára rögtön felfedezték, hogy az alap egy 15 éves Honda VTR1000SP1, miközben idomzata, futóm?ve és fékjei kortárs építésr?l árulkodnak.
Hivatalosan alig valami tudható a motorról. Ami tisztán látszik, hogy idomai alumíniumból készültek, ami bizonyos helyeken inkább t?nik finom szálú alumínium szövetnek, mint lemeznek. Ez a megoldás látványos és egyedi, egyúttal nagy vonalakban sejteti az árcédulán várható nullák számát.
A váz és a leng?villa SP1, a teleszkópok Öhlins FGR, a fékek radiális Brembo .484, amik karbon féktárcsákba harapnak. A kerekek is karbonból készültek, a Rotobox készítette ?ket, a használat módját illet?en némi ellentmondást csak a slick gumikhoz társuló lámpákban és rendszámtartóban látunk.
Ha eddig nem volt egyértelm?, hogy a Praëm a gazdagok és szépek számára készítette az Ć15-öt, az vessen egy pillantást az alumínium foglalatban a fejidomtartó konzolra er?sített TAG Heuer Monaco órára, ami látszólag az egyetlen m?szer a motoron.
Weboldala szerint a Praëm jelenleg hét további terven dolgozik, melyeket 2016-ban szeretnének bemutatni. A tervek között van café racer, scrambler, v-kettes cruiser és naked bike is.
Legutóbbi hozzászólások