Már évekkel ezelött írtunk arról, hogy a Mercedes valószín?leg megvásárolja az MV Agusta motorgyárat. Bár ez teljes mértékben nem történt meg, de a Daimler 25% részesedést már vásárolt a cégben.
Folyamatosak a marketing akciók. Id?nként felt?nik egy MV egy Mercedes mellett, vagy éppen az F1 világbajnokának készítenek a varesei gyárban egy speciális modellt a Dragsterb?l.
Az új háromhengeres er?forrás, ami a Dragster, F3, Rivale, Stradale, és Turismo Veloce modelleket is mozgatja, némi változtatáson esett át. Mostantól megfelel az Euro4-es szabályzás követelményeinek. Ennek köszönhet?en nehezebb és gyengébb is lett. 125 lóer?r?l lecsökkent 116 lóer?re a legnegyobb teljesítmény.
Lewis Dragsterje közel 50 apróságban különbözik az alap modellt?l. De ez talán mindegy is, mert az eredmény telitalálat. Kicsi, sportos, de mégis kidolgozott és egyedi motort alkottak a versenyz? részére, aki boldogan motorzik új Agustáján. Ezt persze mi is megtehetjük, csak pár euróval kell többet fizetnünk 24.000 eurónál.
A f?zött kerék, az eloxált els? villák és a rengeteg mart kiegészít? valóban egyedivé varázsolta az amúgy sem unalmas koncepciót.
Nem lep?dnénk meg, ha hamarosan felt?nnének a Mercedes szalonokban az MV-k, vagy csak egy-egy példány. Mindkét gyárnak jót tenne az együttm?k?dés er?sítése. A Benz fiatalít megjelenésben, az MV pedig stabilabb anyagi háttérrel rendelkezne, ahogy már most is teszi. Ezt els?sorban alkatrész ellátásra fordította, de jól jönne egy versenyképes dealer hálózat is, ami a Mercedesnek pont van egy.
Legutóbbi hozzászólások