Egyedivé tenni a motorunkat, ez a jelmondat egyre több gyártó fejében ragad meg, és készítenek olyan modelleket, amiket viszonylag könnyedén minden tulajdonos a saját ízlésére formálhat, ett?l aztán még jobban szerethet. A BMW az R nineT-val, a Yamaha a Yard Built projektjével, a Ducati a Scramblerrel.
A veronai Motor Bike Expo nagyszer? lehet?ség volt, hogy az olasz gyártó bemutasson az olasz közönségnek három építést, hogy azzal inspirálja ?ket.
A Peace Sixty2 egy olyan m?helyb?l érkezett, aminek van múltja Ducati építésekben. Mr. Martini alkotása tisztelgés a régi id?k versenyz?i el?tt, akik a ’60-as és ’70-es években messzir?l felismerhet? nagyidomos motorjaikkal rótták a köröket. A fej- és farokidom tökéletesen korh?, a szekciókra bontott b?rülés egyedi és szép, a tömzsi Termignoni kipufogó is jól áll neki. Mr. Martini azt mondja, a grafikai részletekben békeüzenet rejlik, de ezt mi sajnos nem látjuk. A motor létrejöttének apropója a nemrég Párizsban zajlott er?szakos események voltak. Mr. Martini szívéhez különösen közel áll a francia f?város.
Az Office Mermaid a második m?hely, amit a Ducati kiválasztott, ?k a bobberesített Scrambler Sixty2-val álltak el?. A neve Revolution. Szintén egyszemélyes, b?rüléssel, ami a farokidom is egyben. Az oldalsó rajstzámtáblája is b?rb?l készült, a dizájnja az elegánsan visszafogott F1 John Player Specialre emlékeztet diszkrét matt és réz színeivel. Új villahidakat kapott, hogy elférjen benne a bobbereknél alapvet? szélesebb els? kerék, amúgy minden olyan alkatrész, ami nem feltétlenül szükséges, lekerült a Scramblerr?l.
Ha már tél, legyen egy téli variáns is a sorban. Az Artika a Dario Lopez Studio m?ve, és a Ducati 1970-es években gyártott Pantah 500-as modelljére hajaz. A jégmotor versenyz?k tiszteletére jellegzetes fényezését a fluo sárgával és a háromtónusú csíkozással. A gyári gumik helyére szöges Pirelli került, hogy az utalás egyértelm? legyen, a jégmotorozás ötlete pedig több mint vonzó. Lopez munkája a Scrambler Icon alapjára készült, és változatlanul hagyta blokkjának fényes alumínium részleteit. A kipufogódob és a magas, vízszintes cs? klasszikus Scrambler. Az els? lámpa a fiókba került, a helyét rajtszám vette át.
Kinek melyik tetszik?
Legutóbbi hozzászólások