47 motort készült gyártani a Magpul, amikor belefogott a Ronin projektbe, 47 egyedi alkotást, mindet Buell 1125R alapokra. 17 van még hátra, ez itt négy a legújabbak közül.
Ha Buellre vágynék, megfontolnám, hogy a Ronin sorozatból válasszak magamnak, elég nagy az esélye, hogy ezek a motorok nem sokára nagyon sokat fognak érni. (F?leg, ha a Buellnek nem sikerül a restart.)
A motorokban megtartották az eredeti Buell blokkot, vázat, leng?kart és kerekeket, minden mást a Magpul készített a Ronin projekt számára. Értend? ez alatt a kipufogó, a segédváz, az ülés, a tank és a motor els? traktusa is.
A Ronin motorokra jellemz? az egyedi els? teleszkóp megoldás, ami az olajh?t?t és az els? lámpát is magába foglalja. A kormány a minimalista kezel?szervekkel szintén egyedi készítés. A motor RFID gyújtást kapott, amivel lényegében ellophatatlan. LED irányjelz?k és hátsó lámpa, préselt tükrök, akkumulátordoboz – amibe a hátsó lábtartó is integrálva van – és megannyi gyönyör?, párját ritkító megoldás, és készen is van a legújabb Ronin.
A fényezéseik ezúttal sem szokványosak. Az #5-ös számú motort a denveri Jason Thielke festette, a neve egy szamuráj után Horibe Kanamaru lett. A #4 és #3 színeiért Scot Lefavor volt a felel?s, aki street art stílusban jelenítette meg a Roninokat. A #2 motor hagyományos japán stílusban kelt életre, a szintén denveri Samuel Lee Turner keze munkája.
Mind a négy alkotás érverésen fog gazdát keresni valamikor az év folyamán.
Legutóbbi hozzászólások