Azokat leszámítva, akik kitüntetett figyelemmel követik a retrómotor piacot, talán fel sem t?nt, hogy az ’50-es, ’60-es éveket idéz? klasszikus motorok egyik els? képvisel?jét a Kawasaki tolta ki! A W650 1999-ben jelent meg, s ezzel még az újjászületett Triumph új Bonneville-sorozatát is megel?zték.
A frissített W800 2011-ben jött és azóta is szeretjük, viszont a hamarosan bevezetésre kerül?, a 3-asnál nagyságrendekkel szigorúbb Euro4-es környezetvédelmi el?írást a kis retró Kawa már nem fogja tudni megugrani. Technikai csemegének és valóban múltidéz? megoldásnak számító királytengelyes er?forrását hiába „injektorozzák és katalizátorozzák” tovább, nem lesz meg az Euro4 – 2017-ben leköszön a W800.
Búcsúajándék gyanánt a Kawasaki kitolta az itt látható Final Editiont: a különleges, igényes, sötétbarna/narancs fényezést kell nézni, az különbözteti meg az eddigiekt?l. Meg a limitált példányszám! Ugyanis még az egyik legnagyobb európai piacra, Németországba is csupán 80 darab W800 Final Edition szállítanak majd, ezzel is növelve a modell egyediségét az éppen ilyen utolsó, különleges kiadásokra vadászó, kés?bbi profitra hajtó motorgy?jt?k legnagyobb örömére.
A Final Edition csupán körülbelül 300 euróval kerül majd többe az eddigi, alap W800-ak vételáránál. Ennél jobb (és kés?bbi) alkalmad nem lesz, hogy egy igazi, klasszikus Kawát állíts a garázsodba! Hajrá!
Legutóbbi hozzászólások