Két új változatával rukkolt el? Kölnben a BMW már így is elég nagysiker? boxermotoros retró modelljének. A scrambler vonal kimaxolásával ezúttal a café racer és a naked vonal az új irány.
A Racer legjellemz?bb vonása kereklámpás fejidoma, gömböly? farokidoma és magasabb lábtartói, melyek így együtt a ’70-es évek versenymotorjait, konkrétabban a BMW R90S-eket idézik meg.
A Pure az R nineT meztelen roadster változata, a minimalizmus jegyében.
Mindkett? inkább hasonlít az R nineT Scramblerre, mint az els? – és legdrágább – R nineT-ra. A két új modell hagyományos teleszkópokkal operál, négydugattyús Brembo els?fékekkel az R nineT fordított Öhlins-e és a radiális Monobloc-ja helyett.
Er?forrásuk természetesen a leveg?/folyadékh?téses, 1170 köbcentis, kéthengeres boxer 110 lóer?vel, és most már Euro4 szabvánnyal.
Három részb?l álló acélcs? vázuk is a Scramblerével megegyez?. A szétválasztható els? és hátsó f? vázrész, valamint a leszerelhet? segédváz nagyban segíti az egyedi átépítéseket.
Az alapvet? különbségek az els? keréknél figyelhet?k meg: a Scrambler 19-ese helyett a két új családtag 17-es kovácsolt ötvözeten gurul, ami küll?s verzióban is választható.
Kett?-az-egybe kipufogó vonul mindkett? bal oldalán, ami a BMW szerint a ’60-as és ’70-es évek café racereinek és roadstereinek stílusát idézi. A Racer polírozott, a Pure felülete matt. A kipufogó, az új injektortérkép és az új kipufogó katalizátor az Euro4 miatt volt szükséges.
Az ABS alap, a kiprögésgátló rendelhet?.
Az olyan apróságok, mint a villahíd vagy a lábtartókonzol az igényesség jegyében mart alumíniumból készültek.
A Pure színe nevéhez méltóan matt szürke, a Racer pedig nem meglep? módon a BMW Motorsport jellemz? színeit kapta.
Legutóbbi hozzászólások