EST. 2002

Megérkezett az új Yamaha YZF-R6

Több mint 160 000 Európában értékesített darabszámmal, az utóbbi hét évben három Supersport világbajnoki címmel az YZF-R6 az egyik legnépszer?bb szupersport motor, amit a Yamaha valaha épített. Könny?, agilis és gyors – ez az ikonikus 600 köbcentis modell az els? számú választás azoknak, akik izgalomra vágynak, és akik gyorsan akarnak el?retörni a szupersport rangsorban.

Ezt mondja a Yamaha hivatalos sajtóanyagában az új R6-ról, és nem áll messze az igazságtól.

Hogy miért nem Kölnben, az Intermoton mutatták be új hatszázasukat, arra csak tippelni tudunk: talán nem akartak „belesimulni’ a rengeteg csili-vili újdonság közé, még akkor sem, ha ez lehetetlen lett volna, hiszen az új R6 valószín?leg minden látogatónak fent volt a „mindenképpen megnézend?’ újdonságokat felsoroló listáján.

A 2017-es Yamaha R6 az R1 radikális stílusát viszi tovább. Az M1-re jellemz? központi légbeöml?nek és süllyesztett LED ikerfényszórónak köszönhet?en azonnal látszik, hogy az új R-széria tagja.

Yamaha YZF-R6 2017

Aerodinamika terén a Yamaha sokat fejlesztett az új R6-oson. Az új fejidomhoz és plexihez a tükrökbe rejtett LED index társul, ezzel is csökkentve a légellenállást. Az új kialakítás 8%-kal kisebb légellenállást jelent.

20 mm-rel keskenyebb a magnézium segédváz, új az ülés, az alumíniumból készült tankban pedig helyet kapott kétoldalt egy-egy mélyedés, ami stabilabb fogást tesz lehet?vé, valamint csökkenti a légellenállást.

Az új YZF-R6 fejlett kipörgésgátló rendszert (TCS) kapott, ami a kormányon lév? kapcsolóval hat fokozatban szabályozható vagy kikapcsolható. A TCS intelligens szoftvere úgy van kialakítva, hogy beavatkozása során ne legyen természetellenes érzés, és a rendszer kompenzálja a hátsó abroncs kopását is, biztosítva az egyenletes teljesítményt.

Az R6 gyorsváltó rendszert (QSS) is kapott, mely hasonlít az YZF-R1 rendszerére, és felváltás észlelése esetén azonnal megszünteti a meghajtási nyomatékot, így kuplung nélküli felváltást tesz lehet?vé teljes gáz mellett, kihasználva a közeli áttételes, hatfokozatú sebességváltót a leghatékonyabb gyorsulás érdekében.

A 2017-es R6-ost az R1-t?l kölcsönzött új, fordított KYB teleszkópokkal is felszerelték, mely 43 mm átmér?j? száraival még stabilabb érzést nyújt, mint a korábbi 41-es, különösen fékezés és kanyarodás közben. Az els? kerék tengelyének átmér?jét is 25 mm-re növelték az optimalizált vezethet?ség érdekében.

Yamaha YZF-R6 2017

A villák teljes mértékben szabályozhatóak, ami lehet?vé teszi a motoros számára a felfüggesztés egyéni beállítását. Az újratervezett, állítható KYB hátsó rugóstagokkal együtt az YZF-R6 váza a legkülönböz?bb körülmények között is pontos és jól reagáló vezetési teljesítményre hangolható.

Az új YZF-R6 az YZF-R1 radiális els? fékrendszerének el?nyeit is élvezi, a két 320 mm-es tárcsa négydugattyús alumínium nyergekkel kiváló érzetet és jelent?s féker?t biztosít.

Az új YZF-R6 f?bb jellemz?i

• Új generációs R-sorozatú kialakítás
• Az YZF-R1 által inspirált küls?
• Versenyre termett gének kategóriaels? stílussal és teljesítménnyel
• Az eddigi legjobb YZF-R6 aerodinamika
• Kifinomult elektronikus vezérlési technológia
• A változó vezetési körülményekhez alkalmazkodó, hatfokozatú TCS
• QSS (gyorsváltó) a kuplung nélküli felváltáshoz teljes gáz mellett
• 43 mm átmér?j? YZF-R1 típusú els? villák YZF-R6 specifikus beállításokkal
• 320 mm átmér?j? YZF-R1 típusú els? fékek radiális,négydugattyús féknyergekkel
• Karcsú magnézium segédváz
• Új, döntött ülés
• Könny?, alumínium üzemanyagtartály
• Javított üléspozíció
• ABS
• EU4 megfelel?ség
• D-Mode

A Yamaha YZF-R6 f? m?szaki jellemz?i

• 599 cm3, 67 mm x 42,5 mm folyadékh?téses, 4-szelepes DOHC, 4-ütem?, 4-hengeres
• Kovácsolt alumínium dugattyúk, 13,1:1 s?rítési arány
• Titán szívó/kipufogószelepek
• Yamaha chip-vezérelt szívócs?hossz (YCC-I) leveg?bevezet? rendszerrel
• Yamaha chip-vezérelt fojtószelep (YCC-T), Iker befecskendez?vel
• Csúszókuplung
• Közeli áttételekkel rendelkez?, 6-fokozatú sebességváltó
• Magnézium szelepfedél és forgattyúsház fedelek
• EXUP szelepek a kiváló nyomaték karakterisztikához
• Titán kipufogó hangtompító
• Alumínium váz és leng?kar

Két színben lesz válsztható: Race Blu és Tech Black, 2017. áprilisában várható a szalonokba.

Yamaha YZF-R6 2017

Yamaha YZF-R6 2017

Yamaha YZF-R6 2017 

Yamaha YZF-R6 2017

Yamaha YZF-R6 2017

ugrás fel