A 2014-es koncepció szintén az EICMA-n mutatkozott be, akkor hatalmas sikert aratott mind a felhasználók, mind a szaksajtó köreiben. A supermotos üléspozició, az egyhengeres er?forrás és a modern megjelenés mind alkalmassá teszi arra, hogy népszer? és talán még inkább ésszer? szerepl?je legyen a motors piacnak.
Sok minden változott a koncepcióhoz képest, de ez általában így van. A különböz? szabályok és az ár meghatározása miatt, sokat kell egyszer?siteni egy tervezett motoron.
A motor egyhengeres, 4 ütem?, könny? (mindössze 36 kg), a 375 cc-hez képest maximális teljesítménye 44 lóer?(9000 fordulat/perc) és 37 Nm nyomaték(7000 fordulat/perc). Megfelel az Euro4 szabványnak és a tervezésnél figyeltek a kábelek és csövek blokkba integrálásra is.
Acél vázzal és 43 mm UPS teleszkópokkal érkezik, amit a Showa szállít mindkét verzióba. Az els? fék 4 dugyattyús és 320mm féktárcsákat használ, a hátsó fék 1 dugattyús úszó féknyerget kapott 230mm tárcsával. ABS rendszerrel támogatottak amit Bosch elektronika vezérel. Tank kapacítása 9,5 liter és a f?zött kerekeken Metzeler M5 feszül.
A Svartpilen egyenes vérrokona a Vitpilen modellnek. A legszembet?n?bb különbség az üléspozíció. Itt magasabb kormányt kapunk ezért egyenesbb és kicsit terepesebb a vezetési élmény. A fekete verzió ha nem is bütykös, de mindenféleképpen terep gumikkal lesz szerelve.
A modellek tavasszal érkeznek, áraik még nem ismertek.
Legutóbbi hozzászólások