A Repsol cég munkatársai megkérdezték Pedrosát, aki röptében tervezett egy izgalmas kört, összevágva több ismert pálya szektorait.
Ami azonnal feltűnik a terv láttán, hogy az irány az óramutató járásának ellentétesen halad.
1. szektor – Sito Pons kanyar és Motegi lejtő
A rajt után egyből Sito Pons kanyar jönne a jerezi pályáról, ami nem tartana sokáig mert rögtön egy felemelkedő szakasz kezdődne ami egy nagyon szűk hajtűig tart. Ezt követően egy egyenes lejtésű rész következik ami Motegire hasonlít. Itt valószínűleg a előírnák a 340 mm-es tárcsák használatát.
2. szektor – Saschenring Omega
Ez egy nagyon nehéz szektor, féktávon és kigyorsításon is nagyon technikás szakasz. Az egyik kedvenc szakasza Pedrosának.
3. szektor – Valenciai kanyar
Egy nagyon gyors és nyitott kanyar kombináció a következő szektor, ami a Ricardo Tormo versenypályán található. A technikás szakasz jó ötlet egy Omega után, ráadásul ez Dani 5 kedvenc kanyarkombinációinak egyike.
4. szektor– Barcelona – Katalonia pálya
Az utolsó szektor egy kis mix,Katalonia pálya kanyarjaiból, ez a szakasz is lejtővel kezdődne és emelkedővel érné el a célt.
Teljes hossz | 4200m |
Kanyarok | 15 kanyar, 5 jobb és 10 bal |
Egyenes ( leghosszabb ) | 762m |
Max sebesség | 320 km / óra |
A körök száma | 28 |
Futam távolság | 117.6 km |
Fotó: Repsol
Legutóbbi hozzászólások