Prototype III
A Yamaha felkérte az angol céget azzal a szándékkal, hogy gondolják újra a saját elképzeléseik alapján az XSR900-at. A gyártó tudta, hogy a két alapító Bujar és Gaz Muharremi úgy készítenek valami különlegeset, hogy érintetlen marad az eredeti modell erőforrássa és váza. A két alapítóhoz csatlakozott még Toby Mellor tervező akivel végül közösen hozták létre a prototípus tervét.
A csapat végül úgy döntött, hogy a tervezésnél nem veszik figyelembe a közúti szabályozás elvárásait és tisztán pályagépet építenek. Ez lett a Protoytpe Three, olyan anyagokból építve mint Öhlins felfüggesztés, Brembo féknyergek, PFM féktárcsák és BST karbon kerekek.
Carbon-nylon 3D-s nyomtatott CAD elemeket kombináltak kézzel készített szénszálas elemekkel és Zirotek bevonattal. Végül egyedi tervezésű és kézzel készített 3-3-as kipufogórendszer került a motorra.
Protoype I
Az eredmény magáért beszél és a tervezők számára világossá vált, hogy ez csak a történet kezdete. Elkezdtek gondolkodni egy utcán is használható verzión ami ugyan ezzel a „DNS-sel” készülne.
A hármas alakulat egy igazi legendát, az XS750-es modellt építette át, a 70-es évek stílusát keverve a modern design elemeivel. A teljesítményét megnövelték, és olyan gyártók termékeit használták fel az átépítésnél, mint a Brembo vagy a Motogadget. Az elemeket kézzel készítették, ahogy a kipufogó rendszer is egyedileg hajlított darabokból épül fel.
Protoype II
A sorból már csak egy hely volt szabad, és a tervezők úgy döntöttek igazi hibrid motort készítenek, az első két verzióból.
Megtartották az első terv design jegyeit és különlegességeit de ötvözték az utca elvárásaival. Kerek fényszóró, hagyományos üzemanyagtöltés, közúti gumiabroncsok, fémes ezüstszínű festék.
A Yamaha Yard Built platformja ezzel három különleges új motorral bővült, ráadásul a Prototype 2 korlátozott számban de rendelhető lesz. Az első szállítmányok 2018 őszén érkezhetnek, az árak még nem ismertek.
További információért látogassatok el a www.autofabrica.com weboldalra.
Legutóbbi hozzászólások