EST. 2002

Kawasaki Ninja ZX-10R

Megjelentek az első fotók a japán gyártó új csúcsmodelljéről. Az új verzió erőforrását átdolgozták, a 20%-kal könnyebb alkatrészeknek köszönhetően sokkal agresszívebb vezérműtengelyt kapott a motor, amivel könnyebben érték el a 200 lóerő feletti teljesítményt.

A súlycsökkenésnek köszönhetően a ZX-10RR-nél, 600 fordulat/perc növekedés tapasztalható. Mind három modell (Zx-10R, Zx-10R SE, ZX-10RR) felülvizsgált le/fel váltó gyorsváltót kapott. Az összes felülvizsgált erőforrást piros hengerfejjel látják el.

A ZX-10R SE esetében öngyógyuló festéket alkalmaz a gyártó, ami már debütált a Ninja H2-n modellen. A festék helyreállító tulajdonságainak köszönhetően, kisebb karcokat képes eltüntetni a fényezésről. Emelett az SE modell elektronikus felfüggesztését módosították a motorfrissitések figyelembe vételével.

A ZX-10 RR-ből világszerte csak 500 darab kerül értékesítésre, számlappal jelölve. Az exkluzivitás valószínűleg az árban is emelkedést fog hozni.

Meglepő módon a gyártó nem frissítette a modellek elektronikai csaomagját, igy a konfiguráció kevésbé testre szabható, mint a konkurensek motorjai. Igaz, a Superbike VB-n így is bőven helyt áll a ZX-10R modell.

 

ugrás fel