Elektronikus felfüggesztést kap az Aprilia csupasza, amit az Öhlinse gyüttműködés keretében fejlesztett ki, az olasz gyártó.
Bár az erőforrás és más kiegészítők nem változnak a 2019-es modellen, aki ebben a típusban gondolkodik mindenképpen várja meg a jövő évet.
Az új Smart EC 2.0 félig aktív felfüggesztési rendszere lehetővé teszi a villák és a lengéscsillapító kalibrálást, testreszabhatóságát. Két mód közül választhatunk: félautomata és kézi üzemmód, mindkettő a kormányról gombokon keresztül választható. A félig aktív üzemmódban a felfüggesztések munkáját a Smart EC 2.0 rendszer kezeli egy algoritmuson keresztül ami valós időben dolgozza fel a jármű adatait. Ennek köszönhetően a Tuono V4 1100 Factory felfüggesztései azonnal beállítják a hidraulikus kalibrációjukat z útvonal típusára és a vezetési stílusra.
A kézi üzemmódban 3 előre beállított mód közül választhatunk. Mind a félig aktív, mind a kézi üzemmódban a rendszer engedi, hogy a vezető a saját stílusához hangolja a felfüggesztéseket. A még pontosabb kalibráláshoz gombokat helyeztek el a kormányon.
Ha ez eddig nem nyűgözött volna le mindenkit akkor itt az igazi csemege, az Öhlins kormánygátlóját is elektronikusan kezeli a Smart EC 2.0, ami ráadásul az OBTi interfésznek köszönhetően egy 4.3” színes TFT kijelzőn testre is szabható.
A színek és a két modell változat maradt a Tuono kínálatában jövőre is.
Legutóbbi hozzászólások