Az amerikai gyártó azon kevesek közé tartozik, aki konzervatív de vonzó designt terveztek egy elektromos motor számára. A csupasz motor és a hagyományos elemek, szinte felismerhetetlenné teszik a Zero új modelljét.
Pedig, a vázban egy 82 kW teljesítményű, 110 lóerővel rendelkező elektromos motor található. Az erőforrás legnagyobb nyomatéka 190 Nm, maximális sebessége 200 km/h órára lett korlátozva.
A gyártó szerint normál használat mellett a hatótávolság 259 km-re elegendő, ami egy városi motor esetében teljesen megfelelő. Kirándulni azonban még mindig kevésnek tűnik, ráadásul ha autópályán 113 km/h sebességgel haladva ez a szám 132-re csökken.
A kapacitás bővíthető további akku behelyezésével amivel már 320 km-re is elsuhanhatunk. A töltési tempó aránylag gyorsnak mondható, szabványos módban 4,5 de a premium 2,5 óra alatt életre kelthetjük az akku tartalmát.
A hagyományos megjelenés mellett sok megszokott részletet is találunk, állítható felfüggesztés, dupla 320-as tárcsák, négydugattyús féknyergek, ABS. Az ár azonban sajnos továbbra is magas, az alapár 20890, míg a prémium 23090 euróba kerül.
Legutóbbi hozzászólások