A Vintage vagy Retro motorok reneszánszukat élik, egyre több gyártó jelenik meg a piacon olyan termékkel, ami pár évtizeddel ezelőtt igazi „kasszasiker volt”. A hagyományos külsők, modern belsővel kombinálódnak, így érthető ha gumigyártóknak is követni kell a trendet.
Korabeli futófelület olyan tulajdonságokkal párosítva, ami megfelel egy mostani motor teljesítményének? A Dunlop is előhúzott egy régi csillagot a szekrényből, a Dunlop K81 ihlette az új TT100 GP Radial modellt.
A modern Vintage gumiabroncs címkét kapó abroncs, valóban hiánytermék a piacon. A friss technológiával készült külső, látványban és minőségben is képes biztosítani, a városi,vagy túra felhasználás elvárásait, egy modern erőforrással szemben.
A hátsó gumiabroncs JLB szerkezettel rendelkezik, ami simább manőverezést és stabilabb kapcsolatot biztosít az aszfalttal. Ezt a technológiát a gyártó a legújabb hipersportabroncsaitól vették át, és ezzel biztosítja, hogy a felhasználók kiaknázzák az abroncs teljes potenciálját.
A Dunlop TT100 GP Radial szilícium-dioxiddal rendelkezik, ami növeli az alacsony hőmérsékleti reakciókat, javítva a tapadást. Ez az anyag az új Dunlop polimerrel kombinálva, lehetővé teszi az abroncsok hosszabb tartósságát is.
Luca David, a Dunlop Moto Europe marketing igazgatója a bemutatón elmondta: „ Bemutattuk a Dunlop néhány újítását egy jellegzetes profilba csomagolva. A Dunlop TT 100 GP Radial autentikus megjelensét kölcsönöz, a modern technológiának.„
Jelenleg a gumiabroncs, két első és négy hátsó mérettel rendelkezik, de így is 16 márkának mintegy 60 modellét képes kiszolgálni.
Legutóbbi hozzászólások