EST. 2002

CBX1000 by Mandrill Garage

A Pekingben található motorépítő céget megkereste egy gazdag vásárló, akinek még stílusa is volt. Az autóipari médiaszakértő – jelentsen ez bármit is – egy ikonikus darabot keresett a gyűjteményéhez.

Luo Hao azonnal a CBX1000.re gondolt, mint alapra. Az alapot az 1970-es években Shoichiro Irimajiri készítette, mielőtt beállt a Honda kötelékbe mérnöknek. Úgy döntöttek, hogy most olyan trendi Café-Racer vonal indulnak el, így a projekt egyik legfontosabb része a súlycsökkentés lett. Mivel a gyári modell 270 kg-ot nyomott szárazon.

Az egyik nehézség a motor importálása volt Kínába, ami azért combos kihívás mivel a luxus kategóriába tartozik. A hathengeres blokkon kívül mindent átdolgoztak. Egy Kawasaki ZRX adta a lengőkart, Showa teleszkópszárak és Brembo fékek kerültek a gyári verzió helyére. A kipufogó rendszer hat az egyben megoldás váltotta fel.

Összeségében egy gyönyörű motor jött létre, vélhetően hatalmas összegért de egy gyűjtőnek igai különlegesség marad a nappalijában örökre.

Fotó: Acidmoto.ch

 

 

 

ugrás fel