Szexi közepes méretű Roadster-t mutatott be az olasz gyártó az EICMA kiállításon.
Noale mindig elzárkózott a sportmodellek ilyen formájú módosítása elől, pedig a kivitelként említhető koncepciónak is nagyon jól áll a minimális átalakítás.
Mi szinte biztosak vagyunk benne, hogy az egyenes kormánnyal és kicsit változtatott üléspozícióval megspékelt modell népszerűbb lenne a mint a sportkivitel. Napjaink városi felhasználására egy ilyen sportos kinézetű de jól használható motor mindig komoly keresletre számíthat.
Elöl maradtak a LED lámpák, oldalt dupla idomzat, ami hártyás kidolgozást kapott. Egyenesen ámulatba ejtő ahogy az olasz tervezők képesek két darab műanyag takaró lemezt összedolgozni egy egységes felületté.
A Tuona 660 még csak koncepció de ha sorozatgyártásba kerülne, amire legyünk őszinték nem kicsi az esély, akkor 5 lóerővel lenne gyengébb sportos RS verzióhoz képest ( 95 LE ). A széria verzió majd egy hatcsatornás IMU platformot, APRC rendszert, különféle vezetési módokat és persze komoly TFT kijelzőt is kapna.
Mi drukkolunk, mert nagyon hiányzik egy hasonló motor a piaci kínálatból.
Legutóbbi hozzászólások