A különleges design elemeiről ismert legenda visszatér a motoros piacra.
Az eredeti Dragster-t még 1995-ben mutatták be, az akkori kétütemű változatok 125 és 180 cm3-es motorokkal voltak szerelve. Természetesen a nagyobb testvér lett a népszerűbb, mely teljesítményével és megjelenésével lenyűgözte a világot.
70.000 darabot adtak el belőle világszerte és a modell lassan eltűnt a piacról, azonban a létezése az emberek fejében sosem szűnt meg. Ez köszönhető annak is, hogy azóta sem tudott hasonlóan egyszerű de mégis részletekig markáns megjelenést tervezni, ami egyszerre agresszív és technikai csemege is.
Tavaly végül az Italjet gyár bejelentette, hogy új Dragster születésén dolgoznak, és idén be is mutattak egy késznek tűnő prototípust.
A blokkok az Aprilia modellekből származnak, teljesítményük 14,9 és 19,8 lóerő, míg tömegük 108 és 112 kilogramm. Persze nem ezektől a számoktól forr fel a közönség vére, sokkal inkább az olyan megoldások mint a futómű, amit a gyártó az EDI-vel együtt fejlesztett ki és alkotott meg egy robogó számára. A gyártó, a Bitubo lengéscsillapítóval szerelt rendszernek köszönhetően különleges kormányzást és csillapítást ígér.
A Dragster tömege és ereje nem kiugró a piacon, viszont megjelenése és kidolgozotsága annál inkább, ennek azonban ára is van. Az első 499 darabos limitált szériából már lehet lekötni a cég hivatalos weboldalán, 4200 és 4500 eurós ár környékén.
Legutóbbi hozzászólások