A Ténéré új verziója új színekkel, kiegészítő felszerelésekkel és elvben több motorteljesítménnyel kecsegtet. Az új Ténéré 700 bemutatásának első pillanatától mindenki olyan rally-verzióról beszélt, amelyet most mutatott be a japán gyártó.
Az első és legfontosabb különbség maga a dekor, a kék szín már messziről felismerhető és az avatott szemek tudják, hogy ezek bizony a történelmi Dakar színek. Tisztelgés azon motorok és motorosok előtt, akik a Dakar első hat évében megalapozták a Ténéré nevet. Az 1983-as XT600Z melyet Serge Bacou és Jean Claude Olivier nevei fémjeleznek igazi legendává váltak.
Pedig előtte már a Yamaha 1979-ben és 1980-ban is diadalmaskodott az XT500 modellel. AZ XT600Z már nagy tankkal, mono hátsó lengéscsillapítóval és első tárcsafékkel érkezett a sivatagi pokolba. A Ténéré név és logó, valamint a kék-sárga szín örökké a motorozás ismert kombinációivá váltak.
Az új Rally Edition a különleges megjelenésen kívül a következő módosításokat kapta:
4 mm vastag alumíniumból készült haspáncél, szerszámkészlettel együtt
alumínium hűtővédő
lézerre vágott alumínium láncvédő
rally nyereg, az alap modellhez képest 20 mm-rel megnövekedett magassággal
Akrapovic kipufogó szénszálas hővédő elemekkel
LED lámpa elöl és hátul
csúszásmentes felületek a tank oldalán
új markolatok
A teljesítmény növekedésre nem találtunk adatot, ahogy az ár is csak később lesz nyilvános. A Rally Edition 2020 szeptember vége felé érkezhet meg a boltok kínálatába.
Legutóbbi hozzászólások