A japán gyártó modellje továbbfejlesztett motorral, újragondolt vázzal, új felfüggesztésekkel és fékekkel, valamint élvonalbeli digitális technológiákkal várja a 2021-es évet.
A motor fő komponenseit átalakították és továbbfejlesztették. A műszaki szakemberek elemezték az alkatrészeket, melyeken számos kisebb változtatást végeztek, a teljesítmény javításának érdekében. Felül vizsgálták a kipufogót és a vezérműtengelyt, mely az új, optimalizált üzemanyag-befecskendezéssel javítja a motor teljesítményét.
A teljesen új légszűrő és a 20 mm-el rövidebb légcsatornának köszönhetően a szívórendszer is teljesen megújult. Átdolgozták az ülés alatt található air-box burkolatot is. A megnövekedett teljesítmény miatt a tengelykapcsoló házát áttervezték, anyagát megerősítették. Bár megjelenésre hasonlít az új alumínium váz az elődjéhez, jelentős változáson esett át. A módosítások célja a megnövekedett teljesítmény megfelelő kezelése.
Elöl egy teljesen új KYB futóművet találunk, míg hátul KYB Monocross progresszív rugóstagja került. Az átalakított féknyeregnek köszönhetően az első féknyereg 30 %-kal merevebb elődjénél. A nagyobb méretű dugattyúk új betéteket használnak, míg a 270 mm-es első tárcsa 16%-kal növeli a betét tapadási felületét.
Az ergonómiánál figyelembe vették a jobb irányítási igényeket. A kormány kissé előrébb került, a test súlya is az első kerékre helyezkedik. A motor tömege mindössze 106 kg, az üzemanyagtartály 6,2 literes. A motor csak 3 kg-mal több egy kétütemű társánál. A Yamaha Power Tune felület segítségével, okostelefonunk testre szabhatjuk a motor működését.
A kerékpár 2020 októberétől lesz kapható
Legutóbbi hozzászólások