November 23-án a Kawasaki bemutatja a jövő évi modelljeit, köztük az új ZX-10RR-t is.
A hivatalos adatok alapján nem számíthatunk forradalmi változásra, sokkal inkább következetes fejlesztés eredményére.
A japán gyártó és Jonathan Rea 2020-ban hatodszor nyerik el együtt a Superbike világbajnokság trófeáját. Hat év siker zsinórban azt mutatja, hogy a ZX-10RR most is csúcsformában van.
Ellentétben a konkurens gyártók modelljeinek fejlesztéseivel, a japánok nem nyúltak extrém megoldásokhoz. A rossz felbontású gyári képek alapján a motor idomzatát a H2 ihlette, valamint homologizációs dokumentumok azt mutatják, hogy a teljesítményögrbe eltoódott. A négyhengeres 998 cm3-es erőforárs 201 lóeőr teljesítményre képes 14.000 fordulat/perc mellett, korábban ez 13.500 fordulat/perc volt.
A szériamodell lengőkarjának, felfüggesztéseinek, fékjeinek vagy kerekeinek nincs hatása a versenysorozatra, mivel ott más alkatrészek használata is engedélyezett. Azonban a motor erő fontos fegyvertény, gyorsulásban és végsebességben egyaránt.
A Kawasaki csapatfőnöke Guim Roda a következőket mondta: „ A lehető legtöbbet hoztuk ki az előző modellből, most reméljük, hogy az új modell többet nyújt számunkra. A japán módszer mindig ugyan az, mindent laposan elemeznek, majd korrigálnak.”
Legutóbbi hozzászólások