Az Mv Agusta limitált kiadású Rush típusa komoly frissítésen esett át, az erőforrás megfelel az Euro5 követelményeinek és még így is 208 lóerő a maximális teljesítménye. A megjelenés továbbra is maximálisan egyedi, mindezt úgy, hogy az extra felszereléseket külön szállítja a motor mellé a gyártó.
Hangoltak a vezérműtengelyen, aminek köszönhetően erősebb nyomaték áll rendelkezésre az alacsony és középső tartományokban. Az újra tervezett kipufogórendszernek hála, pedig egyedülállóan gazdag négyhengeres hangzást ígérnek a mérnökök.
Az új Rush-on mutatkozik be az EAS 3.0 gyorsváltó harmadik generációja, míg az elektronikai rendszer új IMU-t használ. Az elektronikai csomagban újra tervezték a wheelie controlt, és szintén itt mutatkozik be a Continental MK100 ABS rendszere (kanyar követéssel).
A műszerfalon 5,5 hüvelyes TFT kijelző találunk, amit Bluetooth kapcsolattal elérhetünk az MV Ride alkalmazáson keresztül. Az Öhlins EC elektronikus felfüggesztések új beállításokat kaptak, mivel a Rush szinte minden eleme karbonból készül. Ami azt is jelenti, hogy a négyhengeres 998 cm3-es erőforrással szerelt és 208 lóerő maximális teljesítmény leadására képes motor csupán 186 kg szárazon. Versenykészlettel ez a tömeg további két kilóval csökkenthető.
A készletet egy lőszertartóra hasonlító fa dobozban szállítják és a következőket tartalmazza:
duplacsöves SC kipufogó
verseny ECU
karbon kipufogó takaró elem
utasülés fedést
fejidomot (vagyis egy feliratot rá)
üzemanyag-sapkát
CNC fékkarokat
első féktárcsát
a gyártási számot
Ezen felül a szerencsés vásárlók egy dedikált AGV versenysisakot is kapnak ajándékba, mely 100%-ban karbonból készül. Ezen felül lehetőség Rush logóval ellátott bőrkabát és hátizsák vásárlására is.
Összesen 300 szerencsés ülhet majd fel az Alcantra borítású nyeregre, igaz ehhez előtte ki kell egyenlíteni a 38.000 eurós számlát.
Legutóbbi hozzászólások