EST. 2002

Visszatért a Rush nevű csupasz rakéta, hogy ismét boldoggá tegyen 300 szerencsést

Az Mv Agusta limitált kiadású Rush típusa komoly frissítésen esett át, az erőforrás megfelel az Euro5 követelményeinek és még így is 208 lóerő a maximális teljesítménye. A megjelenés továbbra is maximálisan egyedi, mindezt úgy, hogy az extra felszereléseket külön szállítja a motor mellé a gyártó.

Hangoltak a vezérműtengelyen, aminek köszönhetően erősebb nyomaték áll rendelkezésre az alacsony és középső tartományokban. Az újra tervezett kipufogórendszernek hála, pedig egyedülállóan gazdag négyhengeres hangzást ígérnek a mérnökök.

Az új Rush-on mutatkozik be az EAS 3.0 gyorsváltó harmadik generációja, míg az elektronikai rendszer új IMU-t használ. Az elektronikai csomagban újra tervezték a wheelie controlt, és szintén itt mutatkozik be a Continental MK100 ABS rendszere (kanyar követéssel).

A műszerfalon 5,5 hüvelyes TFT kijelző találunk, amit Bluetooth kapcsolattal elérhetünk az MV Ride alkalmazáson keresztül. Az Öhlins EC elektronikus felfüggesztések új beállításokat kaptak, mivel a Rush szinte minden eleme karbonból készül. Ami azt is jelenti, hogy a négyhengeres 998 cm3-es erőforrással szerelt és 208 lóerő maximális teljesítmény leadására képes motor csupán 186 kg szárazon. Versenykészlettel ez a tömeg további két kilóval csökkenthető.

A készletet egy lőszertartóra hasonlító fa dobozban szállítják és a következőket tartalmazza:

duplacsöves SC kipufogó
verseny ECU
karbon kipufogó takaró elem
utasülés fedést
fejidomot (vagyis egy feliratot rá)
üzemanyag-sapkát
CNC fékkarokat
első féktárcsát
a gyártási számot

Ezen felül a szerencsés vásárlók egy dedikált AGV versenysisakot is kapnak ajándékba, mely 100%-ban karbonból készül. Ezen felül lehetőség Rush logóval ellátott bőrkabát és hátizsák vásárlására is.

Összesen 300 szerencsés ülhet majd fel az Alcantra borítású nyeregre, igaz ehhez előtte ki kell egyenlíteni a 38.000 eurós számlát.

ugrás fel