A Suzuki XR69 egy igazi ikon a Suzuki történelmében, nem véletlen, hogy a kanadai dB Customs épp ezt a modellt választotta. A 10 replikából álló sorozat mindegyike igazi csemege lesz, melyekhez a piacon található legjobb minőségű komponenseket használják fel. Minden motor egyedi számot kap, a képen látható 1-es jelöli a széria első darabját..
Az első XR69-et, Pops Yoshimura és a Suzuki fejlesztette még 1980-as évek elején. Az eredeti példányban egy 1000 cm3-es 8 szelepes motor dolgozott, melyet a GS modellből vettek át.
A dB által készített limitált széria erőforrása azonban egy másik motorból származik. A kanadai építők, egy 1997-es Suzuki Bandit 1200-as 4 hengeres erőforrását használták fel, némileg módosítva.
A motor 4 az 1-ben kipufogórendszert használ, a vázat repüléstechnikai minőségű 4130-as króm- moly acélcsőből készítik. Az első futómű egy BMW S 1000RR-ből származik, Öhlins rúgóstaggal kombinálva. A 17 colos Dymag karbon kerekeket Brembo fékrendszer lassítja, 320 mm-es első tárcsákat használva.
A megjelenésben a dB Custom megtartotta a motor eredeti vonalait és stílusát. Az idomszett karbonból készült, és egy Honda VFR 400 fényszóró került az első rajtszám helyére.
fotó: dB Customs
Legutóbbi hozzászólások