Leleplezték a bajorok új s1000RR-t, ami kulcsfontosságú frissítéseket kapott az M verziótól.
A külső megjelenést is komolyan átdolgozták, nemcsak új grafikát de sokkal több szöget használó designt is kapott az idomzat. Az agresszívabb külső ház nagyban hozzájárulnak az aero szárnyak is, amik állítólag akár 10 kg leszorító erőt is képesek hozzáadni a motor elejéhez. A jellegzetes LED fényszórók fölé egy megnövelt méretű plexi került, segítve a jobb aero mutatókat.
A németek nem korlátozták az M1000RR elemeinek áthelyezésére az idei frissítést, a blokk és a geometriai változott. Az újra tervezett légbeömlőkkel a teljesítmény már eléri a 210 lóerőt, ami majdnem + lóerő az elődhöz képest. Az erőn felül sok apró változás történt s váz geometriájában is. A BMW célja, hogy pontosabb visszajelzéseket kapjon a versenyző a motortól.
Az elektronika a BMW-túl megszokott módon csúcsra van járatva. A gyorsváltó mindkét irányba használható és választható utcai, vagy pálya mód is. Bekerült az elektronikai csomagba a Slide Control, ami a motor szegények érzékelésével két lehetőséget biztosít arra, hogy miképpen csússzon a motor oldal irányba ki gyorsításkor.
Szintén hasznos a pályán a fékcsúszás asszisztens, amely megelőzi a Slide Control-t és „Slick” opció, ami az ABS opciók közé került be. Az M1000R hatásai hétköznapi elemekben is érezhetően. Könnyű Lítium akkumulátor, USB PORT, Hill Control, 6,5″ kijelző.
Az új modell három színben lesz elérhető: fekete, piros, M fehér
Legutóbbi hozzászólások