A Bimota Eicma standján több különleges modell is feltűnt az idei évben. A Kawasaki és az olasz gyártó közötti együttműködésnek köszönhetően, a KB4 RC-ben is a Kawasaki Z1000 SX-ből származó erőforrást találjuk. A soros 4 hengeres motor 142 LE-vel és 111 Nm nyomatékkal mozgatja a látványos RC-t.
A KB4 és az RC modellekben sok a közös alkatrész (váz), azonban az alacsonyabb ár érdekében több módosítást is végrehajtottak.
Ugyan kevesebb a karbon az alkatrészek között, de egy teljesen új fél adaptív Marzocchi felfüggesztést kínál a Bimota azoknak, akik az RC mellett döntenek. A felfüggesztés sajátossága, hogy az első métereken érzékeli a vezető súlyát és ennek megfelelően automatikusan beállítja az előfeszítéseket. Egy bizonyos sebesség küszöb átlépése után a futómű állandósítja az adott beállítást a sportos vezetés érdekében.
Az RC megjelenése szinte biztosan megosztó lesz a csupasz motorok szerelmesei között. Az azonban tény, hogy a két Arrow csővel meg „pimpelt ” motor jelenség lesz az utcákon.
Legutóbbi hozzászólások