A GSX-8S megjelenése után igazak lettek a pletykák egy új, közepes közepes lökettérfogatú motorról.
Az új GSX-8R egy igazi űrt tölt ki a japán gyártó palettáján. A modell erősen támaszkodik a testvér GSX-8S típusra, amely ugyanazt 776 köbcentiméteres soros kéthengeres 83 lóerős erőforrást használja.
A SIRS vezérlő elektronika tartalmazza az ismert 3 teljesítményszintet. Bár mindhárom üzemmód gyakorlatilag maximális motorteljesítményt nyújt, a gázreakció és a nyomaték jellemzőinek finomabb szabályozása, különösen a gázmarkolat enyhén nyitott állásból a középső fordulatszám-tartomány tetejéig történő elfordításakor, azaz gyorsításkor, lehetővé teszi a motoros számára a magabiztos, élvezetes motorozást. A 3 fokozatú kipörgésgátló letiltható, és ennél a modellnél is találunk majd gyorsváltót a felszereltségben.
A hátsó felfüggesztés Showától érkezik a KYB helyett, míg elől nem állítható USD villák kerültek a motorba, előfeszíthető rugós tagokkal. A megfelelő lassulásról elöl két 310 mm-es tárcsa gondoskodik, Nissin 4 dugattyús féknyergekkel. Hátul 240 mm-es tárcsát találunk, egydugattyús féknyereggel.
GSX-8R megjelenése erősen a nagyobb testvér a GSX-R modell idomzatára emlékeztet, ami igazán jól áll a kecses kéthengeres típusnak. A TFT kijelző és a sportos kormány mellett a Suzuki átemelte a Naked testvér üléspozicíóját, amivel egy használható de sportos ergonómia elérése volt a cél.
A 810 mm ülésmagasság és a kéthengeres rendkívül jó gázreakcióval rendelkező erőforrás egy használható és népszerű modellt kínál a közepes kategóriájú sportmotorok szegmensében.
Legutóbbi hozzászólások