A Honda CB 400 Four 1975-ben mutatkozott be a nagyközönség el?tt, mint a ’72-es CB 350 F afféle utódja, és mint a nagyobb és er?sebb CB 750 Four (1969) és CB 500 Four (1971) kiegészít? ‘kistesója’ az aranyszárnyas modellpalettán. Aztán jött a CB 400T, amelyet a CB 350 (F nélkül) leszármazottjaként tart számon a Honda-krónika: a kéthengerest 1978-tól kezdték gyártani – ez viszont bizonyos változataiban 43 lóer?s teljesítményt ért el, szemben a négyhengeres 37-ével.
A blokk ráadásul kimondottan megbízható er?forrásként vizsgázott, ma sem ritka, hogy tökéletesen m?köd?képes példányokkal talákozik az ember azokban az országokban, ahol a modellt szórták.
A tampai (Florida, Egyesült Államok) székhellyel operáló Steel Bent Custom is el?ásott valahonnan egy CB 400T-t, ami azzal a lendülettel megkapta egy CB650 hátsó- és egy CB550 els? futóm?vét. Ezt követ?en jöhetett a feketeleves, szó szerint: tökéletes café racer stílust öltött a motorocska. Kézm?ves kormánnyal és nyereggel gazdagodott és egy, a hetvenes éveket idéz? farokidommal, ami alá egyébként a villanyszekrényt zsúfolták be, így tökéletesítve a motor letisztult, ahogy mondani szokás, sallangmentes vonalvezetését.
Legutóbbi hozzászólások