Az új modell neve Draken, 300 köbcentis, egyhengeres, felépítése nagyszer?en passzol a hepehupás indiai utakhoz. A TVS logóját viseli majd magán, de aszimmetrikus vonalait látva nem tagadhatja le, hogy BMW is van a felmen?i között.
A közös gyermek megjelenése az indiai kereskedésekben 2015 végére vagy 2016 elejére várható. A Kawasaki Ninja 300 világsikere sejtet valamit a 300-as BMW várható fogadtatását illet?en, és a pletykák szerint a Hondát és a Kawasakit is foglalkoztatja modellválasztéka 300-as nakeddel való kiegészítése.
A TVS jelenleg gyártott legnagyobb motorja a 180 köbcentis TVS Apache RTR. Ehhez képest egy 300 köbcentis, egyhengeres, négyütem? modell piacra dobása komoly lépés az indiai gyár számára, amihez kell? magabiztosságot ad a BMW szakértelme. A man?ver egyúttal a BMW számára is sok tapasztalattal szolgálhat, hisz a bajorok jelenleg nem gyártanak 650 köbcentinél kisebb modellt.
A TVS-t 1911-ben alapította Thirukkurungudi Vengaram Sundaram Iyengar, a cég az ? monogramjából kapta a nevét. A vállalkozást az els? madurai buszjárat elindításával kezdte. 1955-ben bekövetkezett halálát követ?en a céget fiai vették át, és vágtak bele autók, motorok és robogók gyártásába. A csoport ma harminchárom céget m?ködtet, melyeknek összesített éves forgalma közel hárommilliárd dollár.
A BMW-vel való együttm?ködés nem az els? a TVS számára. Tizenkilenc éven át tartó közös munkájuk a Suzukival 2001-ben ért véget.
Fotók: bikeadvice.in
Legutóbbi hozzászólások