Az 1200-es verzió után elkészült az új 821, és ahogy számítottunk rá, júliusban debütál az európai dealereknél.
A legszembet?n?bb különbség az 1200-eshez képest a hátsó dupla leng?villa. 821 köbcentis, folyadékh?téses, 11 fokos, vékettes Testastretta blokk hajtja, ami 112 LE és 89,4 Nm leadására képes, a tömege 179,5 kg. Könnyed megjelenését és vonzó formáit elnézve bátran tarthat számot akár kezd?, akár tapasztaltabb motorosok érdekl?désére.
A 821-ben a Ducati felsorakoztatja minden létez? technológiai újítását, amit?l a motorozást kellemesebbé és biztonságosabbá teszi: állítható ülésmagasság, nyolc fokozatban állítható kipörgésgátló, három fokozatú ABS.
A Ducati három színváltozatban készíti el a 821-et: a klasszikus Monster színek, a Ducati-vörös vörös vázzal és fekete kerekekkel, vagy a fehér tank – vörös váz – matt piros kerekek kombója mellett a Dark verziónál minden fekete. A 821 fojtott változatban is elérhet?, Svájcban 25 kWh, más európai országokban 35 kWh-s határral, ami a kezd? motorosok számára is felel?s választássá teheti a Monster 821-et.
Júliustól számíthatunk rá a kereskedésekben.
Legutóbbi hozzászólások