Az RM-Z450-ben megjelenik a versenymotorokra kifejlesztett Holeshot Assist Control (S-HAC) nev? rajtautomatika, amelynek feladata, hogy a rajtot követ?en a kigyorsításnál ideális tapadást biztosítson. A kapcsoló három állásban használható: az A üzemmód csúszós útviszonyok között vagy kezd? motorosoknak ajánlott, mérsékeli a motor er?leadását, ezzel csökkenti a kerék kipörgésének esélyét. A paraméterek az elindulást követ? 1,2 másodperc múlva visszaállnak az eredeti értékre, vagy legkés?bb a harmadik sebesség elváltásakor.
A B üzemmód tapasztalt ridereknek szól vagy jó útviszonyok mellett használandó, ebben a módban a motor agresszívebben reagál. A beállítások 4,5 másodperccel az elindulás után visszaállnak normál módba, vagy a negyedik sebesség elváltásakor, vagy a gáz elzárására. A harmadik opció, hogy az automatika ki is kapcsolható. Az aktuális üzemmódot a kormány bal oldalán elhelyezett villogó fény jelzi.
A motor váza is megújult, 30 mm-rel hosszabb berugókar és jobb dekompresszió segítik a könnyebb indulást. Az új, rugó nélküli Showa SFF els? teleszkóp leveg?vel állítható, vagyis nincs szükség többé drága rugócserére, és ezzel a teleszkópok tömege is csökkent. Az új RM-Z-ben is megtalálható az EFI Coupler System, ami az üzemanyag-leveg? keverék szabályozásával alkalmazkodik az aktuális terepviszonyok kívánalmaihoz a motoros választása szerint.
A 449 köbcentis, négyütem?, folyadékh?téses, egyhengeres DOHC blokkos motor tömege 112 kg. Sárga/fekete színben választható.
Legutóbbi hozzászólások