Egy sor olyan modell futkározik manapság a világban, ami valószín?leg nem létezne, ha nincs anno a Triumph Speed Triple, az els? igazi nakedbike.
2016-ra a brit gyártó felszívta magát, hogy jól odasózzon egyet az azóta megizmosodott konkurenciának, a BMW S1000R-nek, az Aprilia Tuono V4-nek vagy a KTM 1290 Super Duke R-nek megújult Speed Triple modelljével.
Kémfotók alapján eddig csak sejthettük, de most már hivatalosan is beigazolódik: a gülüszem? háromhengeres komoly változtatásokon esett át. Egészen pontosan 104 dologban változtattak rajta. Új blokk, új elektronika és megújult küls? is szerepel az újdonságok listáján, mindezt természetesen a nagyobb motorer? és nagyobb nyomaték érdekében a teljes fordulatszám-tartományon, valamint a 10 százalékkal kedvez?bb üzemanyag-fogyasztás miatt.
Megújult a blokkban a hengerfej és az égéstér, új f?tengelyt kapott és újratervezett dugattyúkat. A blokk és a h?t? jelent?sen keskenyebb az új modellen, utóbbi hatékonyabb is egyben.
Az új Speed Triple-nek már csúszókuplungja is van, és új kipufogója, ami 70 százalékkal jobb áramlást biztosít. Teljesítményadatokat egyel?re nem közöltek, de egy korábbi, Triumph tulajdonosoknak küldött kér?ív alapján 140 lóer? körüli értékre számítunk.
Elektronikai kiegészít?k terén is egész sor újdonságot fel tudunk sorolni: új ECU, új, állítható elektronikus gázkar, változtatható befecskendez? térkép, ötféle üzemmód (road, rain, sport, track, egyéni beállítás), kapcsolható ABS, állítható kipörgésgátló. Elöl Brembo monobloc fékek gondoskodnak a lassításról.
Új els? lámpák nappali fénnyel kiegészítve, keskenyebb idomzat és új ülés jelentik a küls? megújulást, utóbbit a Daytona 675R ihlette.
Az új Triumph Speed Triple R megkapta a fentieket mind, plusz karbon els? sárvéd?t, karbon tankbetéteket és hasidomot, full Öhlins futóm?vet (NIX30 teleszkópok elöl, TTX36 rugóstag hátul), mart kormánybilincseket, piros h?t?takarót és segédvázat.
A Speed Triple S Diablo Red és Phantom Black színekben, az R Crystal White és Matt Graphite változatban választható.
Legutóbbi hozzászólások