A Yamahát eléggé elragadta a kett?nél több kerékkel rendelkez? járm?vek fejlesztésének lendülete. Épp csak bemutattuk az MT-09 alapjaira készült háromkerek?t, az MWT-9 koncepciót, a japán gyártó növelte a tétet, és el?rukkolt egy új négykerek?vel is.
Az OR2T azért nem teljesen új ötlet. Kísérleteztek már ezzel a Tesseract projektben még 2007-ben, az a robosztus er?gép V-kettes blokkal kombinált elektromotorjával megmozgatta a fantáziánkat. Úgy t?nik, ezzel nem voltunk egyedül, mert a fejlesztések folytatódtak.
A négykerek? motorok valószín?leg nem a klasszikus motorozási élményt kedvel?ket fogják tömegével elhódítani, inkább az autóból átül?, óvatosabb érdekl?d?ket tudjuk elképzelni rajtuk. Aki ránézésre nagynak és lomhának sejti, nem biztos, hogy igaza van, a Tesseract tömege a Yamaha szerint nagyjából egy nagyrobogóéval azonos, így az OR2T is a lényegét veszítené el, ha sokkal súlyosabb lenne.
Legutóbbi hozzászólások