A két motort a tavalyi Tokyo Motor Show alkalmával mutatták be. A fogadtatása kedvez? volt, bár akkor sokan koncepcióként tekintettek rájuk, és nem vették komolyan sorozatgyártásban megjelen? modellként. De mostantól semmi kétség, 2016-ban a Yamaha kinyitja kapuit az e-bike-ok világa felé, és rögtön kigördít rajta két motort.
A PES1 a ‘Passion. Electric. Street”, a PED1 pedig a “Passion. Electric. Dirt” szavak rövidítése.
A két motor azonos alapokra épül: monocoque váz, elektromos motor (kefe nélküli egyenáramú) és könnyen cserélhet? lítium-ion akkumulátor. Az automata váltó kézi üzemmódban is használható, a smartphone csatlakozás lehet?sége nem is kérdés. Amiben különböznek, az a két modell eltér? jellege miatt a rugóstag és a lánckerekek.
A PES1, az utcai-sport változtat tömege 100 kg, a krossz változaté ennél is kevesebb, csak 85 kg. Utóbbi megjelenése nem igazán különbözik a megszokott krosszmotor stílustól, de a PES1 annál futurisztikusabb, egy jól bel?tt ár mellett nagy érdekl?désre tarthat majd számot.
Technikai adatok még nem állnak rendelkezésre.
Legutóbbi hozzászólások