EST. 2002

A Yamaha YZF-R25 teljes valójában

A 250-es YZF prototípusával tavaly év végén találkozhattunk el?ször, Valentino Rossi mutatta be az YZR-M1 izgalmas és gyönyör? apró (unoka)testvérét.

Megérte a várakozás, igazán nem lett rossz! Az indonéz fiatalok a szemrevaló idomok alatt egy 35,5 lóer?s, 22,6 Nm nyomatékú, 249 köbcentis, kéthengeres blokkot találnak. 14 literes a tankja, ami megfelel? hatótávolságot biztosít, f?leg a négyütem? kéthengeres elektronikus injektorának köszönhet?en.

 

A 780 mm-es ülésmagasság növésben lév? (vagy indonéz) motorosok számára is kedvez?, a kormány, a lábtartó és az ülés kialakítása hosszú távon is kényelmes üléspozíciót ad. A motor tömege 166 kg, amivel nem pályázhat a legkönnyebb 250-es címére, de a blokk számára ez szerencsére nem jelent problémát.

Az R25 Ázsiának készül, az R3-ra, az eggyel nagyobb testvérre itt Európában és Észak-Amerikában még várnunk kell. Az R25 ára 3 350 euró, ami nem kifejezetten olcsó, valahol a negyedliteres Ninja és a CBR250R között van.

ugrás fel