A hónap végén kapuit nyitó párizsi motorkiállításra készülve napról napra több elképzelésünk van arról, melyik gyártó milyen újdonságokkal rukkol el? standján: a Honda esetében a zászlóshajó egyértelm?en az új CBR 1000 RR lesz, amelyr?l egyel?re egy szimpla oldalsó fényképet hoztak nyilvánosságra, amely azonban elég ahhoz, hogy lássuk: sok tekintetben változik az aranyszárnyasok superbike-ja.
A 2008-as T?zpenge Klikk.
A motor formáit átrajzolták plexijét?l a farokidomig, a kipufogó pedig, talán a honfitárs ZX-10R-ét megirigyelve, elhagyta a ‘magaslatot’ és egészen közelr?l mered az aszfaltra. Ezzel a megoldással alacsonyabbra kerül a sportgép tömegközéppontja, így kívántak jobb kezelhet?séget adni a modellnek a kanyarokban. Mélyebben ül a könny? kis farkocska is, súlyelosztás tekintetében kevésbé terhelt a motor eleje, ami a lassú kanyarokban kamatozik, és homogénabb viselkedést eredményez fékezésnél. A Honda mérnökei szemmel láthatóan mindent megtettek annak érdekében, hogy az új Fireblade ne maradjon el vezethet?ségben a rivális ezresekhez képest: a kép alapján mintha újraszabták volna a gép méreteit, rövidebbé, karcsúbbá és kompaktabbá varázsolva a CBR-t. A m?szaki adatok – amik természetesen ma még nem állnak rendelkezésre – majd meger?síthetik ezt a benyomást. Az idomzat mindenesetre bizonyosan kevésbé ‘duci’. További fotókra, a technikai adathalmazra és mindenekel?tt a személyes párizsi találkozásra várva következzen néhány további Honda-újdonság: modellek, amelyek bels? tartalmukban nem változnak, viszont új színekkel gazdagodnak 2008-ra.
CBR 600 RR, egy új grafika: a Pearl Sunbeam White
VFR 800 V-Tech, Sword Silver metálfénnyel
Nagyon forró ’08-as szín a GL 1800 Gold Wingnek
Feketében az ST 1300 Pan-European ABS (Achilles Black)
Legutóbbi hozzászólások