A kedves T-Max modellt alaposan átfazonírozta a Yamaha a 2008-as évre. A legelemibb változás a korábbi acél cs?váz lecserélése egy alumínium szerkezetre, de finomítottak a blokkon is, ami pedig a látható részeket illeti, lendületesebb vonalvezetést kapott az idomzat, ami a népszer? nagyrobogó jövend?beli vezet?inek jobb szélvédelmet is biztosít majd, valamint nagyobb stabilitást az oldalirányú széllökésekkel szemben.
A szintén új szélvéd? plexi egy mélyített, sportos darabbal helyettesíthet?, melyet kiegészít?ként kínál a hangvillás gyár. Analóg kilométeróra, üzemanyagszint-jelz? és vízh?fok-mér?, valamint digitális óra került a m?szerpanelre Összességében vagy öt kilogrammal lett könnyebb a járgány, Sokkal inkább a sportos jelleg dominál a ’08-as T-Maxon, miután amennyire csak lehetett, a járm? elejére osztották a több tömeget.
A nagyobb menetstabilitás érdekében jobban terhelt els? kerék 14′-osról 15′-osra n?tt: a háromküll?s felnik öntött alumíniumból készültek. A villaszárak is megduzzadtak, 41 mm-r?l 43 mm-esre, ezzel együtt a tengelytáv szintén nagyobb lett, igaz, mindössze öt milliméterrel a korábbi változatokhoz képest (1.580 mm) és természetesen új beállításokat kaptak a felfüggesztések. A fékrendszer maradt el?l két, hátul egy tárcsás, akárcsak a 2007-es modellen, de újak az elüls?, egyblokkos, négydugattyús féknyergek, a fékkar pedig állítható. ABS-szel szerelt változat is érkezik.
Az er?forrás valamivel nagyobb teljesítmény? és kisebb a károsanyag-kibocsátása (teljesíti az Euro-3 környezeti szabványt). Az új vázformának köszönhet?en javult a leveg? beömlése, ami lehet?vé tette, hogy a légsz?r? közelebb kerülhessen a motorhoz, így javítva egyrészt a belégzést, helyet hagyva másrészt egy, a korábbinál egy literrel nagyobb kapacitású (16 literes) benzintanknak. A kipufogórendszer egy új katalizátor érkezését ünnepli.
|
Legutóbbi hozzászólások