Jelent?ségteljes esztend? lesz a 2013-as a Ducati Monster számára, hiszen fennállásának huszadik évfordulóját ünnepli a méltán népszer? modell: a távoli 1993-ban jelent meg az els? Szörny, és azóta folyvást jelen van és fejl?dik, ahogy a technika is – ezzel együtt meg?rizte eredetiségét, összetéveszthetetlen, karakteres formavilágát.
Két évtizede a naked szegmens újrafeltalálása ment végbe, és talán maguk az olaszok sem sejtették, hogy ennyire jól sül el a projekt. A jubileum jegyében egy speciális kiadás érkezését jelenthetjük be, ‘Monster 20th Anniversary’ felirattal ellátott, egyedi idommal, és ez a vörös-bronzszín? megjelenés a komplett palettán végigsöpör (696, 796, 1100EVO), ráadásul az aranyos féknyergek és tárcsaperemek tovább emelik a motor presztízsét, az 1100-as evo-változaton pedig a fékpumpa és a kuplung is aranyszín?.
A villahüvely és a nyereg az 1993-as ?smodellre utal vissza, és többek között a tükrök is az els?, kilencvenes évekbeli szórást idézik. A feliratok az egyedi ‘Ducati 1986’ bet?típussal készültek, és a színekkel való játék is az els? Monsterekre hajaz. Marad a palettán a militarista dizájnos Monster Diesel, amel Renzo Rosso – a Diesel márka alapítója – és a Ducati Design Center közrem?ködésével jött ki egy 1100 EVO alapra.
A klasszikus Ducati-vörösben mindhárom motor elérhet? lesz, a 696-os dark stealth és stone white színkombókban, míg a 796 arctic white és diamond black kivitelben is választható. Az 1100-as pedig vörösben, hosszanti fehér vagy fekete csíkkal, racing specifikációjú szürke vázzal, míg a Monster Diesel sajátja a halványzöld ‘Diesel Brave Green’ árnyalat. A Monster Art program keretein belül mindegyik motor személyre szabható, tehát a tisztelt ügyfél a rendelkezésre álló színskálák és opciók segítségével akár maga dizájnolhatja meg leend? útitársát.
Klikk a képre! Galéria nyílik!
Legutóbbi hozzászólások