EST. 2002

A Benelli Milánóban

Sokáig úgy t?nt, oroszul fognak, most mégis kínaiul beszélnek a Benellinél – az új tulajdonos távol-keleti. Nem nagyon számít, hogy honnan érkezik a pénz, a lényeg most az az olaszoknak, hogy a gyártás és a jövend? modellek fejlesztése folyamatos legyen. Ezekb?l a közönség is megtekinthet néhányat a milánói EICMA motorkiállításon: ez lesz az els? ablak, amelyet az új Benelli nyit a világra. Az biztos, hogy Pesaróban van élet és dolgoznak az emberek. Íme a bizonyítékok.

Klikk.

Tornado Forza 1130. Az els? bizonyság a Tornado lökettérfogat-növekedése. Blokkja a TNT háromhengerese, az új befecskendezéssel viszont b?ven 160 LE fölé megy a legnagyobb teljesítmény. Az általános megjelenés nem változott sokat. Milánóban egy RS változat is bemutatkozik radiális féknyergekkel, 50 mm-es fordított villával.

Klikk.

A TNT mély kormánnyal, új színekben jelenik meg a lombardiai seregszemlén, a palettához pedig egy új Café Racer társul, melyet az eltér? farokidom különböztet meg, valamint a két félkormány a klasszikus cs?-szerkezet helyett.

Klikk.

A valódi meglepetést azonban a Tre-K piacra gurítása jelentené. Err?l a mindentudó, bármilyen körülmények közt bevethet?, többfunkciós, a Multistrada nyomdokain haladó motorkerékpárnak egyel?re a technikai rajza van meg. A vezetési testhelyzet kényelmes, és van elég hely az utasnak is, legalábbis ránézésre. Az er?forrás vélhet?en az ismert 1.130 köbcentis, 130 LE körül teljesít? egység. A járm? tömege szárazon alig haladhatja meg a 200 kilót. Az EICMÁ-n már nem csak a rajz lesz ott.

ugrás fel