Kémfotóval még nem sikerült összefutnia senkinek, de ami késik, nem múlik. Igaz, a bajorok, amennyire lehet, elébe is mentek a kémfotó-mizériának, hiszen maguk tolták ki a rivaldafénybe a kétkerek?t, amir?l ráadásul hét nyelven beszél? gyári fotósorozatot is közreadtak.
Persze nyilván lesznek újdonságok a szériapéldányon, mert aligha fog a Milánóban látott formában kijönni a robogó. Ami, pletykák szerint el?rehaladott állapotban van, párhuzamos kéthengeres blokkal szerelik, ami 650 köbcentis vagy akörüli, megjelenését tekintve pedig nagyban hasonlít a már megismert prototípusra.
A leny?göz?en megvalósíthatatlan koncepció után kíváncsian várjuk a józan sorozatváltozatot!
Katt a képekre egy galériáért!
Ha ez valóban így van, akkor a TMax máris közvetlen vetélytársra lel egy nagyobb teljesítmény? bajor nagyrobogó személyében. Árképzését a japán konkurenciához fogják igazítani a hírek szerint, ugyanis a BMW nem szeretné még egyszer elkövetni azt a hibát, amit a C1-gyel annó elkövetett, vagyis hogy magas min?ség?, de prémium-áras terméket hoz ki a kereskedelmi forgalomba, majd megbukik vele.
Nagyon érdekes és nyilván nem megalapozatlan feltételezés, hogy a nyereg alatti hasznos raktér állítólag változtatható térfogatú lesz (a fenti szabadalmi ábrán lerajzolt séma szerint). Parkoláskor majdnem hozzáér a hátsó kerékhez a csomagtartó alja, amivel elegend? hely keletkezik akár egy második zárt bukósisak tárolására. Természetesen mindent elektronikusan irányíthat majd a boldog BMW-tulaj, a ‘rendszer’ pedig automatikusan visszaáll, amint a kulcs elfordul és a motor felberreg. Nyilván kitaláltak valamit a mérnökök arra az esetre is, amikor valaki elfordítja a kulcsot, de a két sisakot a csomagtartóban hagyja…
Legutóbbi hozzászólások