Van egy barcelonai m?hely, egy Sergio Armet nev? ember szerelget benne és hoz létre prototípusokat Motors Kiddo néven. Itt született meg a Kiddo Uno, az els? olyan példány, amelyet a mester nagyközönség elé tár: egy 1988-as Honda NX650 Dominator adja a kiindulási alapot, amely nagy siker volt a maga idejében, bizonyára sokak ?riznek kellemes emlékeket róla. Hát még milyen kellemeseket ?riznének egy ilyen b?rüléses darabról.
A derék katalán el?ször szétszedte, aztán megint összerakta a 644 köbcentis egyhengerest, K&N sz?r?k kerültek föl és egy klasszis, „GP-stílusú” kipufogórendszer. Új vázat álmodott a motornak, kézzel készített sár- ás láncvéd?t, az alumínium tank pedig – min? szentségtörés – egy Yamaha XT500-r?l került át az Unóra. A felnik Excel termékek, 19” el?l, 18” hátul, rajtuk Continental Sport Twinduro gumik feszülnek. Az egyszer?sített kábelezésnek és a lítiumos akksinak köszönhet?en jelent?sen csökkent a súly – 164-ról 143 kg-ra.
A végeredmény ez a tetszet?s, könnyed és agilis motor, amely a stílust szeret?knek biztosan beindítja a nyálelválasztását. Sergio Armet úron pedig jobb lesz, ha rajta tartjuk a fél szemünket.
Legutóbbi hozzászólások