Loris Capirossi tavaly pole pozícióból vágott neki a versenynek, ? is nagy
reményekkel készül az új blokk, a Twin Pulse bemutatójára. Capirex jelenleg
nyolcadik a pilóták összetett versenyében, a holland ringen javításra készül.
A pálya vonalvezetése nagyon fekszik az olasz különleges vezetési stílusának.
1993-ban és ’99-ben gy?ztesként hagyta el Assent a 250cc-s osztályban, 2000-ben
és az azt követ? évben is dobogóra állhatott a királykategória indulójaként.
"Nagyon szeretem a pályát, alig várom, hogy élesben is kipróbálhassam
rajta az új blokkot. Azt hiszem, remekül fog teljesíteni, bár id?re lesz
szükségünk, hogy kitapasztaljuk a m?ködését és hogy hozzáigazítsuk a futóm?vet
meg a váltót. Tavaly megszereztem a pole-t és ha nem ered el az es?, biztosan
sikerült volna mutatni valamit. Az es?s id? az egyetlen hátrány Hollandiában,
bár a tapadás kiváló nedves borításon is. A pálya els? része a legszebb egészen
az átépített részig, de a végén a gyors balos és a hirtelen irányváltás, a Hoge
Heide is mókás."
Troy Bayliss az ötödik helyért csatázott Barcelonában, egészen addig,
míg látványos eséssel ki nem szállt négy körrel a leintés el?tt. Az ausztrálnak
nincs komoly baja, néhány zúzódással megúszta a balesetet: kevesebb mint egy
héttel Assen el?tt persze alig várja, hogy újra motorversenyezhessen. Azon a
pályán, melyet két alkalommal futamgy?ztesként hagyott el az SBK-s érában.
"Kipróbáltam az új blokkot Spanyolországban és nagyon tetszett: jobb az
el?z?nél és könnyebb vele vezetni a Ducatit. Az összes nagydíj-helyszín közül
a hollandiai a legmegterhel?bb fizikailag a rengeteg hirtelen irányváltás miatt.
A MotoGP-ben könnyebbek és gyorsabbak is a járm?vek, mint a Superbike-ban,
ezért ezek a váltások nagyon fárasztóak. Testi er?re van szükség, és éppen
ezért szeretem annyira Assent. Ráadásul a tapadás is jó, még es? esetén is."
Legutóbbi hozzászólások