EST. 2002

A Ducati Brnóban

Mindenki kipihent, kisimult és ég a vágytól, hogy nekilendüljön a világbajnokság
fennmaradó hét versenyének. A soron következ? brnói futam természetesen mindenkinek
fontos, az elmúlt id?szak leghatározottabb fejl?déstörténete mégis a Ducati
Marlboro Teamé
. Egy fél idénynek kellett eltelnie, hogy a Demsosedici GP4-re
mint f?szerepl?re tekinthessünk; Doningtonban már az edzéseken megmutatkozott
az együttes ereje, a rajtrács harmadik illetve negyedik helyét bérelte ki Loris
Capirossi és Troy Bayliss. Mindketten nagy formában motoroztak, el?bbi vezette
is a nagydíjat, utóbbi pedig 0,15 mp híján nem írta saját nevére a pályarekordot.

A jó szereplés nem véletlen, rengeteg munkája áll benne a csapatnak, fejleszt?mérnököknek.
"Most megint annyira versenyképesek vagyunk, mint tavaly"
mondta
a formáció sportigazgatója, Livio Suppo. "Azt hiszem, büszkék lehetünk
arra, ahogy leküzdöttük az év eleji nehézségeket.
Fejl?désünk még egyértelm?bb,
ha arra gondolunk, hogy a többi csapat hozzánk mérten el?nnyel indult a szezon
elején Welkomban: ?k képesek voltak fejleszteni a bajnokság els? felében, míg
mi csak kerestük a helyes utat."

"Állunk az idény második felének elébe, szeretnénk eredményeket hozni,
hogy igazoljuk magunkat. 2003-ban a brnói volt az egyik legjobb versenyünk,
mindkét pilótánk a gy?zelemért volt partiban. Reméljük, idén sem lesz rosszabb"
így
a bizakodó Suppo.

A m?szaki f?nök, Corrado Cecchinelli világképe is pozitív a cseh futam el?tt:
"Brno egy gyors pálya, ami igen fekszik a motorunknak. A GP4 sokkal
kiegyensúlyozottabb, mint volt tavaly.
A cseh pályán nagyon el kell találni
az els? beállítását, mivel sok a lejt?s illetve ellentartós kanyar. Jó man?verezhet?ségre
is szükség van, hogy hatékonyan sikerüljenek a gyors irányváltások az S-kanyarokban."

ugrás fel