Troy Bayliss és Loris Capirossi olyan alkatrészekkel is gyakorlatoztak,
melyeket még az idén láthatunk. A tesztelés során nem a nagydíjakon használatos
motorokat használták, hiszen azok már elrepültek Brazíliába. 25 fokos leveg?-,
és 35 fokos aszfalth?mérséklet mellett igazán mosolygós id?ben zajlott a Ducati
toszkán kalandja.
Capirossi (legjobb ideje 1’52’1) folytatta a Portugáliában már
élesben is bevetett új, nagyobb átmér?j? Ohlins-villa tesztjét, és pozitívan
nyilatkozott róla. Bayliss (1’51’7) nem tudta elérni a júniusban
ugyanezen a pályán pole-t ér? id?eredményt, ám így is elégedettnek t?nt.
Mindketten kipróbálták a Michelin által újonnan fejlesztett hátulsó abroncsokat.
A vb-negyedik Capirossi és az összetettben ötödik Bayliss egyébként semmit
sem bíz a véletrenre: már a hét elején átköltöztetik teljes bázisukat
Dél-Amerikába.
‘A logisztika alapvet? fontossággal bír az elkövetkez? futamokon
– mondja Livio Suppo csapatf?nök. – Az összes mozgást koordinálni nagyon összetett,
ugyanakkor törékeny folyamat. Meg kell küzdeni a stresszel, az id?eltolódással,
a hosszú interkontinentális utakkal: ezek a helyváltoztatások nagy igénybevétellel
járnak minden csapatagnak. Mindenesetre optimizmussal készülünk az Európán kívüli
versenyekre, hiszen a Desmosedici jó eredményeket mutatott minden pályatípuson.
Zsinórban három dobogót értünk el Rio el?tt, és továbbra is keményen
fogunk dolgozni, ha közel van a haza, ha nincs.’
A Ducati második a gyártók összetett versenyében, a Ducati Marlboro Team
harmadik a csapatokéban.
Legutóbbi hozzászólások