Azért van, aki már továbblépett a kételyb?l: például a Suzuki: a hamamatsuiak
2005-re ‘új edz?t’ szerz?dtetnek: Taylor megy, Denning jön. És talán valami változik.
Luis D’Antin a malajziai sajtótájékoztatón bejelentette, hogy jöv?re is
a Ducatival kívánja folytatni tevékenységét a MotoGP-ben. A derék Luis-nak
most persze virágos jókedve van a Rubén gyerek katari dobogója után.
Pons-szal közös klubot alapíthatna Fausto Gresini (a Honda Telefónica Movistar
f?nöke), és ez világosan elárulja, hogy is állnak a dolgok ebben a bajnokságban.
Szóval a pályán maximumon teljesít a csapat, csakhogy van egy kis gond: Gibernau
gyári motort akar, Edwards meg igen könnyen a Yamahához szerz?dhet. A jó
Fausto meg ott marad versenyz?k nélkül. Még akkor is, ha szóba jöhet Barros,
akinek a HRC idén megköszöni az eddigi munkáját. Annál is inkább valószín? a
Barros-Telefónica frigy, mivel a telefontársaság éppen a brazil távközlési piac
meghódítására készül.
Marco Melandri szíve szerint elhagyná a Yamahát, amiért meg is tudjuk érteni:
nehéz lehet Maciónak motiváltnak maradni. Álmai közt a Honda (mi más)
szerepel, és talán éppen az ? jelentkezése oldhatja meg a bajba jutott csapatmenedzserek
gondjait, bár ez még a jöv? zenéje. A gyári hely kvázi elérhetetlen Melandrinak,
f?leg azután hogy Nicky Hayden a tegnapi sepangi sajtóértekezleten örök h?séget
fogadott a Hondának.
Legutóbbi hozzászólások