Jorge Lorenzónak elég hamar szembesülnie kellett a men? motorversenyz?k legkomolyabb döntésével. A pénz, vagy a technikai háttér az els?dleges? Ilyen ajánlatot csak a világsztárok kapnak!
És mint ilyen, tudja nagyon jól, hogy mennyi a valós árfolyama. Jelenleg 2,5 millió eurót kap a Yamahától, ? ezt kevesli. 5 milliót kért a szolgálataiért vagy különbön dobbant. A Yamaha vezet?i sem hülyék, nekik ott van az aranytojást tojó tyúk, fölösleges egy pukkancs kis kakas a szemétdombon. Szabad utat kapott tehát a mallorcai srác. Mint ismeretes, a Honda azonnal bejelentkezett nála, de Lorenzo klasszisát dicséri, nem bólintott azonnal.
Tetsuo Suzuki HRC-f?nök tegnapi bejelentése folytán 2 évig még biztosan nem lesz hondás Jorge. A Repsol csapatát továbbra is a Pedrosa-Dovizioso páros alkotja majd. Itt az év pletykájának vége. “Dani és Dovi fiatal, motivált és tehetséges versenyz?k. Nem láttuk értelmét változtatni a csapaton. A szezon második felében már szép eredményeket hoztak, hosszú ideje a Honda-család tagjai, ?k a lehet? legjobb választás a HRC részér?l.” – hangzik a hivatalos közleményb?l. Suzuki úr gyorsan eloszlatta azokat a híreszteléseket is, miszerint egy harmadik Repsol-motorral indulna 2010-ben a nyalókás.
Lorenzo tehát marad Rossi mellett, de a szerz?dés feltételei egyel?re még titkosak. Nem tudni mennyi az annyi, bár bels? források tudni vélik, hogy 3,5 millió eurónál többet hajlandó fizetni a Yamaha. Az már biztos, hogy a Lorenzo-management a legjobb döntést hozta a jöv?re nézve. Jorge már most is harcban van a világbajnoki címért – a következ? két év egészen biztos, hogy még ennél is kiélezettebb küzdelmet hoz a két titán között.
Melandri is otthonra talált. Egy katasztrofális Ducati és egy fokkal eredményesebb Hayate-Kawasaki év után visszatér királykategóriás sikereinek helyszínére: ? lesz Marco Simoncelli csapattársa a Gresini Hondánál. Mindkét fél részér?l bíztató együttm?ködés köttetett, hiszen Melandri megmutatta, hogy egy trágya motorral is tud, ha akar: emlékszünk még Le Mans-ra és Mugellóra ugye?! A Gresini Honda meg a 2007-es malajziai verseny óta nem volt dobogón. Kitalálhatjátok: Melandrinak köszönhet?en. Kíváncsian várjuk mi lesz De Angelis és Elias sorsa.
Talmácsi Gáborról is vannak bíztató híreink. Már a hétf?i hungaroringi nyílt napon felt?nhetett pár éles szem?nek, hogy szokatlan színe volt a sisakjának. Nos, ez Brnóra még furább lett, mivel Talma egy teljesen új fényezés? sisakkal készült "hazai" versenyére. A korona elt?nt, helyette Honda-szárnyak és magyar zászló a f? motívum. Biztos az új energiaital-szponzortól kapott szárnyakat Gábor, igaz nem híres osztrák taurinos ned? logója az újdonság a sisakján. Az els? magyar energiaital gyártó cég, a Büki Üdít? Kft. (BOMBA!) csatlakozott a Talma-szponzorokhoz, átvéve sisakján a Coca-Cola által bitorolt terültetet.
“Nagyon örülök, ennek az együttm?ködésnek, és megtiszteltetés számomra, hogy a BOMBA! az én nevemmel és arcommal tervezi népszer?síteni a brandet. Lendületes, energikus életet élek, ami egyaránt jellemz? rám versenypályán és versenypályán kívül is.” – így örült a Bomba-millióknak Talma.
A brnói aszfalton már nem érezte magát ennyire otthonosan a magyar men?. Kapott pár újdonságot hazai futamára a Hondától, de egyel?re nem sikerült tökéletesen magára hangolnia az RC212V-t, els?sorban a tapadás hiányára panaszkodott Gábor. Azért így is megfogta az SBK-men? Michel Fabriziót az els? szabadedzésen.
Legutóbbi hozzászólások