Hirdetés
Kezdőoldal Bemutató A Honda Milánóban

A Honda Milánóban

Hirdetés

A Honda Marco Melandri pozitív évadját ünnepli egy, a Gresini csapat 2005-ös grafikáját (szponzor a Telefónica) átvev? CBR600RR-rel. Az alapváltozathoz képest az is különbség még, hogy ehhez a változathoz a DPM speciális alkatrész-kitje jár: homologizált versenykipufogók országúti használatra, alumínium rendszámtartó, tanksapka és racing lábtartók.

Minden motor viseli persze a gyártási számot az egyedi emléktáblácskán. Összesen négyszáz darabot gyártanak ebb?l a supersport gépb?l. Azon kevés szerencsések, akik a CBR 600 RR Telefonica birtokába jutnak, egy VIP passt is kapnak, ami az SBK világbajnokság európai futamára enged belépést és szintén benne van az árban egy, a motor színeihez dedikált Suomy bukósisak is. Az alap CBR is kapott új grafikákat és a már említett, közútra homologizált versenykitet. Az értékesítés tavasztól kezd?dik, az ár 10.800 euró.

CBF 1000 ST

Két praktikus, a motor színéhez igazított utazótáskát kap szériában a CBF, melyeknek a ráhelyezése a közlés szerint nem befolyásolta a járm? aerodinamikáját. A vezetési testhelyzetet és az utas kényelemérzetét tovább javítandó érkezett az állítható nyereg, kormány és fejidom. ABS-es változat is készül bel?le, 9.750 eurós alapáron.

A prototípusok

Milánóban ott voltak a Honda standján azok a koncepciók, amelyeknek világpremierjei a Tokiói Motorszalonon estek meg. Egyik a hatsebességes autómata váltós, 680 köbcentis, folyadékh?téses, kéthengeres V blokk hajtotta sport cruiser, a DN-01.

A robogók pástján rekordméret? modellt állított ki a gyár: az E4-01 maxiban folyadékh?téses, 903 köbös er?forrás dolgozik. Az Unit-Pro Link felfüggesztés a Pro-Arm leng?villával teljesen új felépítés?, a hatást a fordított villa és a radiális féknyereg dobja meg. A hátsó csomatgtér ránézésre jó nagynak t?nik. Remekül sikerült a mélyre ültetett kipufogó, ami mintha az idomzat szerves részét képezné.

Eddig soha nem látott robogó-elképzelés, különösen agresszív vonalvezetéssel a GRF-01. 750 köbcentis, VTEC négyhengeres boxermotor a szív folyadékh?téssel. A futóm? olyan egyedi megoldásokat alkalmaz, mint az egykarú els? villa vagy a hátsó leng?villa er?sítése. A kerekek 17 colosak.