EST. 2002

A Honda Tokióban: koncepciók és a CRF 250 L

A Honda mind a két-, mind a négykerek?ek mez?nyében mutat be érdekes koncepciókat a december eleji tokiói járm?kiállításon. Ami a motoros elképzeléseket illeti, nos, felkészülhetünk például arra, hogy el?bb-utóbb a Motor Compo nevet visel? vázlat valóságközeli állapotba kerül.

Ez egy elektromos távolságáthidaló eszköz, amit akár kocsival is magunkkal vihetünk, akkumulátora kivehet? és rugalmasan tölthet? – a mindennapos városi mozgás eszköze, persze a jöv?ben. Hasonlóképpen a vidd magaddal, ülj rá elvrendszer mentén készült el a Towntalker nev? guruló alkalmatosság.

Figyelemreméltó projekt a sportos kinézet? RC-E, amit szintén villanyer? hajt, kompaktak – nagyjából egy kett?ötvenesével megegyez?ek – a méretei, vonzó a formavilága, tényleg szívesen rápattanna az ember.  

A zéróemissziós jöv?koncepciók mellett ott lesz egy ‘hagyományos’ motorkerékpár, a CRF250L is Tokióban. Egy sokoldalú, könnyed ‘szoft’-terepmotor, amit – miért is ne – akár városi, el?városi közlekedésben is megállná a helyét. Egyhengeres, négyszelepes blokkja a CBR250R-r?l már ismer?s, 26,4 LE-s legnagyobb teljesítményt prezentál 8.500 percenkénti fordulaton, emellé 23,8 Nm-es forgatónyomatékon 8.000-en. A PGM-FI befecskendezésnek köszönhet?en fogyasztása nem lesz egetver?. Afféle ‘minimálmotor’, a bekerülési és a fenntartási költségeket tekintve egyaránt. Egyel?re azonban nemhogy az áráról és az érkezésér?l nem tudunk semmit, de még arról sem, hogy egyáltalán mely’ piacokon kívánja forgalomba hozni a Honda. 

 

ugrás fel