Miután a két héttel ezel?tti, Dél-Afrikai GP-n diszkvalifikálták a csapatot, a WCM megkezdte a motor átépítésének munkálatait, de úgy t?nik ez nem elegend?, és a csapatot ismételten nem engedik versenyezni, mégpedig ugyan annak a passzusnak a be nem tartásáért (Road Racing Grand Prix World Championship Szabályzat – Technikai El?írások 2.2.1 cikkelye), vagyis a motor még mindig nem számít eredeti modellnek.
A WCM csapata fellebbezett a FIM 2003. április 24-i döntése ellen a Nemzetközi Fegyelmi Bíróságnál. A meghallgatásra Svájcban a FIM központjában kerül sor 2003. május 16-án.
Azonban míg a fellebbezés tart, a Harris WCM nem versenyezhet, így a legkorábbi alkalom, amikor ismét rajthoz állhatnak, a MotoGP negyedik futamán, a Francia Nagydíjon lehetséges.
A WCM csapat így is, úgy is rossz helyzetben van, hiszen, ha megnyerik a fellebbezést, akkor két futamból feleslegesen maradtak ki, ellenben el?fordulhat, hogy elveszítik, noha akkorra valószín?leg a motor már teljes mértékben ki fogja elégíteni a szabályzatban foglalt el?írásokat.
Legutóbbi hozzászólások