EST. 2002

A Kalózok Bonnie-ja

Áprilisban történt, hogy egy Triumph Bonneville került a spanyol CRD m?hely kezei közé. Pedro Garcia, a f?nök nagyon örült ennek, mert bár a kis cég nemrég alakult meg, Bonnie-b?l ez már az ötödik átépítésük volt, el?z?leg leginkább Hondákkal (CB 750 és 900 a nyolcvanas évekb?l), illetve Yamahákkal (SR 250) volt dolguk, de egy BMW R75-öst is kezelésbe vettek már.

Triumph Bonneville

A Triumph érdekes nevet kapott: Proyecto Corsario (a Kalóz projekt), de nem csupán a tengeri útonállók ihlették, hanem a franciaországi, Biarritz-közeli Plage des Corsaires partszakasz Anglet városánál, ahol Juan gyakorta hódol a szörfözés szenvedélyének. A m?hely blogján nyomon követhet?ek a három hónapos épít?munka fázisai. A gyári alkatrészekt?l (sárvéd?, oldalidomok) javarészt megszabadították a Bonneville-t, az eredeti tank viszont maradt a helyén. A 865 köbcentis blokk K&N légsz?r?t kapott és egy egyedi 2-2-be kipufogóval látták el.

Triumph Bonneville

18”-os, feketére fújt felniket szereltek fel, rájuk pedig Dunlop K180 gumik kerültek, egyaránt 130/80-18 méretben. A futóm? geometriája enyhén változott, a gyári, 41 mm szárátmér?j? villa fennmaradt, de el?futása kisebb lett, hátul pedig a merevít? segédvázat vágták le és hegesztették vissza, kurtítva rajta. Új kormány (Renthal Ultra Low), els? fékpumpa (AJP) és markolatok (Domino) szerepeltek Pedro bevásárlólistáján, el?re egy bobber-stílusú fényszórót, hátulra egy saját gyártmányú, Café Racer Dream féklámpát szereltek.

Triumph Bonneville

A lehet? legminimálabb megoldásokat keresték, és a végeredmény egy, az összhatást tekintve „atomháború utáni”, ?szinte, sallangoktól mentes motor, amibe ugyan nem kellett ?rült összegeket ölni, mégsem vall szégyent a nagyobb költségvetés?, hasonló m?fajú custom bike-ok mellé állítva – s?t.

ugrás fel