Az eredménye megegyezik a legutóbbi legjobb MotoGP szereplésével,
amit tavaly a német GP futamon ért el. Az ausztrál csapattárs Andrew Pitt
szintén pontszerz? helyen végzett (14. hely), Garry McCoy pedig 18.-ként
fejezte be a versenyt.
Hofmann teljesítményét a Ninja ZX-RR
fejlesztésének visszatükröz?déseként értelmezhetjük – melyet a Kawasaki Racing
Team újonnan kinevezett Technikai Igazgatója, Hamish Jamieson vezet.
A délel?tti bemelegítésen Hofmann kénytelen volt motorját kicserélni Pitt tartalék
versenygépére, mivel az övével problémák adódtak. A szerel?k igyekeztek
mihamarabb beállítani a tartalék gépet a versenyre, mely aztán nagyszer?en teljesített
a nedves körülmények között.
Hofmann a 6. körben a 17. helyr?l feljött a 10.-re, melyet a befutóig
megtartott. Pitt az els? körben 3 helyet javított pozícióján, de aztán a szerencsétlen
gumiválasztása megakadályozta a további el?rejutásban.
Alex Hofmann – 10. helyezés
‘Nagyon örülök az eredménynek, és hogy használhattam Andrew tartalék motorját.
Ezel?tt még sosem versenyeztem az új els?, Dunlop vizes gumival, de nagyszer?
volt. Az els? körökben alig lehetett látni az es?permett?l, de aztán ahogy az élboly
elhúzott a látómez? kitisztult, és én csak arra koncentráltam, hogy ne hibázzak.’
Andrew Pitt – 14. helyezés
‘Sajnos rossz gumit választottam. Arra számítottam, hogy menet közben felszárad
a pálya, de esett tovább, így nagyon csúszkált a vízen a hátulja. Csak arra
figyeltem, hogy ne maradjak le, és szerezzek némi pontot.’
Garry McCoy – 18. helyezés
‘Már a starttól kezdve csúszkált a motorom a vízen, olyan volt, mintha
jégen motoroznék, bármelyik pillanatban eleshettem volna. Ugyanezt a gumit használtam
Le Mans-ban amikor 9. lettem, így valószín?leg a beállítással lehetett valami.’
Harald Eckl – Csapatf?nök
‘Alex fantasztikus eredmény ért el, sok rajongója kísérte el a versenyre.
Nincs túl sok tapasztalata a vizes versenyeken, így eredménye bebizonyítja nagyszer?
képességeit. Andrew a lehet?ségekhez képest jó munkát végzett; Garry gépét pedig
le kell ellen?riznünk, hogy mi volt a hiba.’
Legutóbbi hozzászólások