Újra közönség elé állt a zöld szörny ZX-10R, amely 2006 tavaszától kerül a kereskedésekbe. Az ezres Ninja lágyabb vonalvezetést kapott, meg Euro-3 normának megfelel? blokkot, ami minden teljesítménytartományban jó kezelhet?séget ígér. Futóm? terén el?l egy Öhlins csillapító, hátul új leng?villa felbukkanásáról számolhatunk be. A kerekebb, teltebb formájú járm?vön a (636-tal ellentétben dupla) kipufogó a nyereg alatt vezettetett ki, és ismertet? jegy az irányjelz? is.
Túlzásnak mindig túlzás volt: már az els? ZZR 1200-as Kawasaki is verte a 285 km/órás végsebességet, ami megjelenése idején utolérhetetlen volt. A ZZR 1400 továbbmegy: a soros négyhengeres 200 LE-t teljesít, és már 2.000 percenkénti fordulaton tudja a 10 kgm-es nyomatékot produkálni. Különös gondot fordítottak a tömegcentralizálásra, ezt a célt szolgálja az vázszerkezet kialakítása. A felfüggesztések is hbátlanok: el?l 43 mm-es felfordított villa, hátul a Kawa Uni-Trak rendszerrel dolgozó egykarú megoldása. A fékberendezés hullámos tárcsákat és radiális féknyergeket alkalmaz. Méreteiben XXL-es, ezenkívül meghatározó elem a négyes osztatú fényszóró és az airbox különös alakú beöml?je.
Bemutatkozott az ER-6f is, mint kompakt túramotor, az ER-6n naked társa. A csupasz modell már megjelenése els? hónapjaiban a kategória eladási listáinak tetejét vette célba, s a gyár hasonló jókat vár az idomokkal borított változattól. M?szakilag semmi eltérés, ugyanaz a kéthengeres blokk és egyedi váltó, ugyanaz a futóm?. Az integrált idomzatos design kiegyensúlyozott, és biztosan hatékonyan véd majd a hosszabb menetek során.
A standon helyet kapott a PSG-1 csapat superbike-ja és a ZX-RR MotoGP.
Legutóbbi hozzászólások